24/1

 Inatt sov jag själv i bilen, rang inne på hostelet(bara en ledig säng, igår tvärt om) 
Oskar kom och väckte mig klockan 07:30. Gick till stranden direkt, målnigt. Spanade runt på stan, återigen efter kallingar. Blev inga. Träning efter. 

Satte ut en knappnål på kartan och tog bilden dit. Tamburine mountain. 



Lite regn
Frågade en lokalval efter sevärdigheter och blev tipsade om ett vattenfall, Curtis fall.



Hur går gungan oskar?

Hål i träd


Vandring





Vattenfallet som vi duschade i!
Oskar klättrar 

Vi badade även i "polen" och jag skar mig på något men trodde jag blev biten av något. I vattnet fanns nämligen ålar och fiskar som vi såg. Det var givetvis strängt förbjudet att bada här. 

Tältet som vi köpt skall nu invigas. Köpte konserver och styrde mot vildmarken. Inte den blekaste om vi är på någons tomt eller inte men bi har en oslagbar vy över goldcoast som inte går att fånga på bild.

Åt våra konserver som smakade och såg ut som kattmat.

I detta nu skall jag försöka sova, rang sover redan. 

Justdet:
Nu har vi återigen samma frisyr

Lite random bilder:


På bilen 
Inuti ett träd






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0