Sjuk

Har inte uppdaterat på länge för det har iprincip inte funnits något att skriva. Jag har haft lite feber och matförgiftning, och eftersom jag är man så har jag knappt kunnat röra mig en millimeter och därför inte kunnat göra något som är värt att skriva om.

Troligtvis var det en doggybag jag köpte med för att ha på 14timmsrståget som ställde till det, köttet i den thailändska rätten var lite rött och jag tänkte att det skulle vara så (är ju på andra sidan så lite skillnad må det ju vara på våra seder), det smakade även riktigt konstigt och jag bestämde mig för att slänga hälften. Det räckte troligen tillsammans med kylan för att göra mig sjuk... 

Idag har jag kunnat ta mig 100 meter för att inhandla lite svensk "donken" mat, smakar iallafall exakt samma. Legat på en bänk och läst, solat och kollat på surfande människor. Blåser en hel del här i surfparadiset! Riktigt feta vågor också! Har nu kommit tillbaka till hostelet igen och kommer nog stanna här ikväll för att lugna magen.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jag hoppas att du är bättre.Kram Mamma

Svar: Yess nu är det bra igen!:)
Richard Magnusson

2013-11-05 @ 17:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0