Där glassen smälter fortare!

Idag har jag löpt runt och utforskat med mitt kassa knä och min trasiga fot. Surfers paradise är väldigt nice, trots alla skyskrapor så finns det inte så lite som den minsa antydan till stress någonstans! Alla bara glider runt på något vis. Fjärilar 


Började med att försöka ta mig till ett utegym som skulle finnas ca 5 km bort, fanns inget sådant. Efter lite spanande så insåg jag att det bestod av småstationer runt om i en stor park. Lite B men funkade.

Efter att ha hållt på med detdär någon timma så tog jag löpet tillbaka barfota via stranden istället


Shitt vilken genväg tänkte jag, visste vilken skyskrapa jag skulle till, men nej-nej! Kallas väll hägring eller något men det var minsann lika långt, men såg fruktansvärt mycket kortare ut. På vägen kanske jag fick se mitt första giftiga djur(?):

En liten liten manet! Såg inte farlig ut men den hade säkerligen haft ihjäl mig på en halv sekund så vägen tillbaka till havet fick han stå för själv.


Här bor jag just nu, mycket trevligt ställe! Delar rum med 20 andra vilsna själar. 

Nu ska jag ligga i hängmattan och fortsätta på min bok



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0