Sydney igen

Åkte igår från surfers till Sydney 17 timmar i en buss, ca 900 km. Halvjobbigt, var svårt att sova.




Simon vinkade av mig vid bussen klockan 15:00
Och kom fram 08:00 
Gick ca 800 meter till lägenheten som jag ska dela. Välkomnades av dijana, Diana, sara, Josefine och Ellinor som satt och käkade frukost. En liten etta delar vi på. 
Därefter tog vi båten till manly beach 
Såg bekant ut




Manly beach
Efter några timmar beslöt jag mig för att det fick räcka med sol för mig och drog tillbaka till lägenheten. Bytte skor och löpte iväg till sjuklingen Malin som jag träffade i surfers. Hennes fot är pannkaka. Var där ett tag och nu har jag precis ätit pass med ägg. 

Här är resultatet av en dag på stranden(ja jag använde solskydd 50+)
Jag var glad när bilden togs men telefonen måste ha förvridit mitt smile!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0