Julfirande

En svensk affär höll idag lite guldfirande med julsånger, glögg, pepparkakor och lussekatter! 


Igår tog jag en promenad och mitt i började det regna litegrann(för att vara här, normalt vräker det ner när det regnar) 



Sedan gick jag och Simon till biografen, gick inga bra filmer så vi hamnade på en företagsjulfest, kändes riktigt konstigt, men kul var det! 

Sålde även min surfbräda för 50 dollar mer än jag köpte den för:)

Idag sprang jag 6 km och hade bara med mig en liter vatten som tog slut på 3 km ungefär, lyckades ta mig ända fram ändå men jag har nog aldrig varit så nära på att svimma, riktigt läskigt!
En Richard med vätskebrist.

Nu ska jag jobba:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0